Naturoplevelser i 2022 – 23

Arktis. Foto: Henrik Haaning Nielsen.
Isbjørn. Foto: Henrik Haaning Nielsen

Kom til ikke mindre end 2 spændende foredrag når Henrik Haaning Nielsen og Peter Halkier kommer forbi Hummerhuset den 17. januar.

‘Naturoplevelser i 2022 – 23’ er BFN’s halvårlige møde hvor medlemmerne via billeder og andet har mulighed for at fortælle om nogle af de spændende naturoplevelser, de har haft i ind- og udland i 2022 og 2023. Foreningens medlemmer opfordres til at møde op og fortælle om stort og småt fra naturen.

Hvis du har mere end en halv snes billeder, bedes du kontakte Jørgen Nordkvist på nordkvist@mail.dk eller 2342 9768

Foreløbige lange indlæg:
1) Henrik Haaning Nielsen vil fortælle om fugle og pattedyr på Arktis.
2) Peter Halkier vil fortælle om ”insekterne omkring os” – et lille blik ind i en stor verden af former, farver og adfærd.

Tid og Sted: Onsdag d. 17. januar 2024 kl. 19.30 i Hummerhuset, Ørhagevej 189 i Klitmøller.

Arrangementet er gratis og kræver ikke tilmelding.